onsdag 14. april 2010

Tor og Odin slår til igjen

HEI!

Grunnet veldig dårlig oppdatering her, så tar vi oss i nakkeskinnet, og gir dere herved andre innlegget på 2 dager! Yihaaa! Kan begynne med å fortelle at jeg har kjøpt meg fiolin :) Den er så fin og lakserosa, at jeg skulle ønske ferdighetene mine kunne matchet det. Men det kommer seg.. Jeg har også kjøpt bjelle til trommesettet. Den lager en hul og kul lyd som gjør seg i kommende låter ;)



Naboen vår har en kassegitar som vi har fått låne en stund nå, og tror du ikke både Ingvild og roomie klamprer i vei til alle døgnets tider? Det må sies at Ingvild har blitt kjempeflink på rekordfart, og isted fikk vi til og med en liten konsert. Det var kjempefint :D









Fra turen vår til Merida, her; Chichén Itzá


For øyeblikket jobber vi med en spansk oppgave som skal inn litt senere. Der skal vi skrive om de daglige rutinene våres, om turen til Merida som vi var på for 2 uker siden, det vi savner ved Norge (ja, alle blogglesere som kommenterer blir nevnt!) også skal man finne på en vits på spansk. Haha. Den gleder jeg meg til, så sparer den til slutt.

Ja, sånn angående været da så var jeg og Elise (hyggelig rødhåret roomie fra Porsgrunn) på butikken og handlet i går, og mens vi var inne på butikken begynte det å lyne og tordne og pøøøøsregne så mye at vi ikke kunne snakke sammen fordi været var så høylytt! De måtte sette fram masse bøtter og papp inne i butikken fordi det begynte å dryppe fra taket, og da vi gikk ut fra butikken så... var det så mye vann i veien at det gikk opp til midt på leggen min (ja, vet den er ganske kort, men likevel) !! Dette skjedde på sånn 45 min! herregud altså. Jeg hadde vært så lur å ta på meg tjukke sokker og converse også, istedetfor flipflops.

I går hadde vi forresten en ekstremt koselig kveld. Som tidligere nevnt fråtset vi i ost, kjeks og litervis med rødvin :D Vi så paranormal activity også, med en annen slutt enn dn vi var forberedt på. CreEePyyyyyy. Men det var bare koz.



Etterpå dro meg og Elise ut en aldri så liten tur på nattens eventyr. Det var som vanlig en suksess, møtte på ytterst hyggelige mennesker. Siden jeg skulle på skolen kl 8 i morges så tok vi likegjerne en helaften(natt) ute da. Så når vi kom hjem lagde jeg meg 3 kopper kruttsterk kaffe, et speilegg, og traska til skolen :-) Men det vasje nåkke stress det altså. Over halve klassen skulket :O

dette innlegget skrev jeg egentlig i går.
I dag var jeg glad som ei lerke, uthvilt og oppmerksom :)
Det var Ingvild også! Nå skal vi lese litt om filosofen Kant, for så å stelle oss for atter en festfyllt kveld i Playa Del Carmeeeeen :D

PS: Nå kom Elise og Ingvild akkurat inn døren seende slik ut:



De hadde gått helt ned til starbucks etter skolen "siden vi likevel var våte" ...
Vi har måttet legge ut håndkleer og plastkopper rundt om i hele leilgheten nå, grunnet massiv drypping fra taket... Og på hver eneste værmelding er det kun meldt dag på dag med regn, lyn og torden.... faaawk. Nå kan dere skratte og le ja!!!!!!


xoxo
Sandyyyy

2 kommentarer:

  1. OK. MYE kult her. For det første, heeeeelvete for et skille, Sandy! HOT. Og Ingvild, du er som alltid wet' wild! Fine bilder (spesielt de av musikalsk og geografisk art). Dere er flinke å oppdatere. Dere er kule. Jeg savner dere. Jeg gleder meg til kommende låter, ikke minst!!! Ææ, det var så mye jeg fremdeles skulle si, men det gjør seg ikke som en lusen kommentar, dette tar vi på privaten :D KUZIKUZ

    SvarSlett
  2. FORRESTEN så har jo meg og Jelly Bean (guest starring ALL the time: Helli!) hihi, strevet sammen en videoblogg eller faktisk fire, og eh, vi prøvde jo å sende den da. Men dere skal så klart få se den om det så skal koste meg McMac. Gled dere.

    SvarSlett