tirsdag 23. mars 2010

El Paraíso..

Oioioi. Tror vi har funnet verdens fineste sted<3.
Vi tok altså turen til den lille byen Tulum, som ligger 45 min unna. Det angrer vi ikke på. Heeelt hvit og myk sand, lite turister (hvertfall før vi kom..), chill atmosfære, snodige fugler, rett og slett alt vi kunne ønske oss på en dag som dette, og mer til. For øyeblikket sitter vi å skriver 10 oppgaver til ex.phil eksamen. Vi får to av ti på eksamen, men vi vet selvfølgelig ikke hvilke. Den siste setningen jeg skrev var: Etterhvert som spørsmålene blir vanskeligere nøler gutten, men etter Sokrates' logiske utredningsforkledde spørsmål, svarer gutten omsider riktig.
herregud, jeg lager til og med egne ord. "Utredningsforkledde".. Tror jeg må tenke litt mer på den. Det handler altså om dialogen "Menon" hvis det skulle være av noe som helst interesse. Jeg er på oppgave 2.. Har 8 igjen....... omgz.Eksamen er nå på lørdag. :'(

Ellers så er alt litt kjedelig denne uken, på grunn av det overnevnte. Vi kan ikke finne på så mye sprell, så det blir ikke så mye å fortell'
oi nå minte jeg meg om noen på Hove09, hjeeelp

Videoblogg er on itz way! jeg har ordnet nok av materiale. Men vet noen om slik en side der man kan klippe sammen en liten video, med litt sånn musikk i bakgrunnen? Og lime inn tekst? jeg tenker type "friends forever <3<3<3" med endel klisjemusikk i bakgrunnen, til en film av meg og Ingvild i het omfavnelse på stranden. Neida, men serri :) ?


Jeg skjønner hvis dere er lei bloggtryne mitt nå, så jeg skal tvinge Ingvild (om jeg så må bruke vold) til å skrive neste innlegg. Hun lovte egentlig å skrive dette (!!!), men jeg hadde ikke hjerte til å la de trofaste leserne våres vente lenger.



Nyt bildene! Jeg har hundrevis..



























3 kommentarer:

  1. Hei nerd:Prøv denne:http://videospin.com/Redesign/

    SvarSlett
  2. kjøpeprogram: _http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/Home/

    SvarSlett
  3. Hove 09 ftw! Var faktisk akkurat det jeg tenkte før jeg så at du hadde skrevet det under :P

    SvarSlett